niedziela, 7 września 2014

Przepraszam

 Kochani moi mili! Mam dla was przykrą wiadomość.. Mianowicie... Mój palec można powiedzieć że jest w stanie krytycznym . xd Długa historia... ale w każdym bądź razie, kość wyszła mi z kości? Można tak powiedzieć ? Nie wiem..
 za to wiem,  że mam siny, i spuchnięty palec od 4 dni. Nic nie ustaje.. Ból nie do wytrzymania..  Kość zamiast być u góry jest na lewym boku palca.. UMIERAM ! Nie wytrzymuję.. z trudem piszę ten post, jedną ręką.. więc.. rozdział... nie będzie go do póki nie zdejmą mi szyny, mam "połamany" palec... właśnie.. wygląda trochę jakby przejechał go tir.. tylko krwi nie ma. xD W piątek na kontrolę.. dlatego, póki co rozdziału nie będzie, bardzo was przepraszam. Zawiedliście się na mnie.. wiem.. jest mi przykro z tego powodu.. jeszcze raz przepraszam. :C /Wika :<


2 komentarze:

  1. Przecież to nie twoja wina!!!!!! A i jeżeli cb tak boli to wyłaź mi z fb!!!! Masz wyzdrowieć!!!! Buziaki :* Pozdrawiam
    Marti
    PS z anonima bo nei zalogowałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj sie :-) jakos wytrzymamy . Kazdemu zdarza sie wypadek
    Zycze ci szybkiego powrotu do zdrowia !
    Oliwia S.

    OdpowiedzUsuń